суботу, 7 січня 2017 р.

Застосування комп’ютерних помічників при вивченні фізики для підвищення якості освіти


Фізика є фундаментальною наукою, яка вивчає загальні закономірності перебігу природних явищ, закладає основи світорозуміння на різних рівнях пізнання природи і дає загальне обґрунтування природничо-наукової картини світу. Сучасна фізика, крім наукового, має важливе соціокультурне значення. Науково-технічний прогрес, глобальна інформатизація суспільства змушують до необхідності отримання якісної фізичної освіти.
Останні роки активно обговорюється питання, як можна використати комп’ютерні технології, щоб забезпечити мільйони людей високоякісною освітою і дати їм шанс на краще життя. У зв’язку з усе більшими можливостями Інтернет-технологій освіта буде зміщуватися від конвеєрної моделі до особистісно-орієнтованої, яка буде персоналізована і індивідуально адаптована для кожної дитини. Як показує досвід розвинених європейських країн, відмінним рішенням вищеописаних проблем є розбудова інноваційної школи на засадах впровадження «дистанційних технологій» у навчально-виховний процес.
Процес вивчення фізики в школі не можна представити без розв’язування задач. В час реформування освіти, у зв'язку з введенням нових вимог до якості освіти, розв’язування задач сприяє розвитку інформаційних, експериментальних і ряду інших умінь, наприклад, умінь вибудовувати логічний ланцюжок міркувань. При досить частому використанні цих умінь в нестандартній ситуації, дані вміння стають складовими компетенцій.

Забезпечення якості освіти з фізики у сфері дистанційного навчання зумовлює необхідність створення сучасних електронних засобів, зокрема, комп’ютерних помічників, електронних підручників, дистанційний курсів з метою вдосконалення навчального процесу та більш ефективного використання бібліотечного фонду та Інтернету в навчальних закладах. 

Немає коментарів:

Дописати коментар